Joni Sternbach: retratando la cultura del surf como en el siglo XIX

Joni Sternbach es una fotógrafa reconocida, con exposiciones de Estados Unidos y Francia, que basa su trabajo en el uso de técnicas fotográficas tradicionales con una cámara de 1850. El efecto que consigue es poderoso, a parte de por ese toque vintage que tan de moda está actualmente, por la fuerza que consigue transmitir con el contraste del blanco y negro, el juego de sombras, la temática y los encuadres y, aunque a través de la web no podamos apreciarlo, sospecho que también por la textura y el tacto de las fotografías.

Por su objetivo han pasado surfistas de todo tipo, tanto locales anónimos como estrellas de la talla de Donavon Frankereiter, los hermanos Chris y Dan Malloy o Dave Rastovich. Una fuente más de belleza en la que perderse una tarde. O dos... O tres.
Joni trabajando con su cámara de 1850

Publicar un comentario

3 Comentarios

  1. sento enveja de la gent del surf, tostadets, atletes, normalment macos i maques, tot perfecte i jo només tinc la bossa rosa de la compra que a vegades sembla la de presonera. Ho he repetit a la penya bogarde i ara ho dic aqui: estic descobrint gent maca i molt maca, la gent maca és bogarde i la gent molt maca és surfera. M'agrada al matraca surf amb guitarra mustang i el dick dale i els tornados i els surfaris a sac-pac.
    ser el que soc (la mussa dels bogarde) em permet plantar-me dins del eu blog de surf i gent guapissima i tostada del sol i bronzo cutani.
    Si vos saber més de mi estic també quasi cada sis hores a la penya bogarde esplicant coses de futbol, mercar, bossa de la compra i ara també dels surfistes. Sou gent especial.

    ResponderEliminar
  2. Caram amb na Marga. Està per tot.
    Les fotos són molt xules. La maquineta aquesta de retratar és una canya. La primera tabla és una petita barqueta, no?

    ResponderEliminar
  3. Ep! Sí, na Marga ha fet una entrada estelar a l'univers Bogarde ;-)

    Les fotos són una passada, val la pena perdre un temps a la web d'aquesta dona, no només hi ha escenes de surf, també retrats, paissatges... I la taula de la primera és un longboard, un estil especial de surf clàssic que es fa sobre taules llargues.

    Salut!

    ResponderEliminar

Los comentarios del blog serán moderados por el administrador. Pueden tardar un tiempo en aparecer.